Aalsterweg 181 (2e etage)

5644 RA Eindhoven

Bij niet urgente vragen

Stuurt u ons een e-consult

Spreekuren

Spreekuren

De praktijk is iedere werkdag geopend van 08.00 uur tot 17.00 uur 

  • Uitsluitend volgens afspraak.
  • Per klacht wordt maximaal 10 minuten gereserveerd. Wanneer u voor meer dan één klacht een afspraak wilt maken, graag dit doorgeven aan de assistente. Zij kan u dan een dubbele afspraak (maximaal 20 min) geven voor maximaal twee klachten.
  • De assistente kan u vragen stellen omtrent uw klacht om in te schatten hoeveel tijd bij de huisarts ingepland kan worden.
  • Houdt u a.u.b. rekening met eventuele uitloop van het spreekuur van de huisarts. Wij proberen iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen.

Huisarts telefonisch spreekuur

Op het telefonisch spreekuur kunt u terecht voor korte adviezen en voor uitslagen van onderzoeken.
Voor het telefonisch spreekuur kunt u een afspraak maken bij de assistente. U wordt dan op de desbetreffende dag door de huisarts teruggebeld.

Van 08.00 uur tot 10.00 uur kunt u het beste bellen voor het maken van een afspraak en uw klachten doorgeven voor overleg bij de huisarts.

Als u na 10.00 uur belt, wordt uw overleg of vraag de volgende dag bij de huisarts geplaatst om te beoordelen. Dit geldt ook voor een verzoek tot een afspraak.

Als de dokter het medisch noodzakelijk vindt, dat u toch dezelfde dag gezien moet worden, dan krijgt u ook als u na 10.00 uur belt, op dezelfde dag een afspraak.

We proberen u zo goed mogelijk te helpen.

Van 10.00 uur tot 10.30 uur is er werkoverleg/koffiepauze en is de praktijk telefonisch alleen voor spoed bereikbaar.

Van 10.30 uur tot 11.30 uur is de praktijk telefonisch weer bereikbaar.

Tussen 11.30 uur en 13.00 uur is de praktijk gesloten i.v.m. overleg/lunchpauze en telefonisch alleen bereikbaar voor spoed.

Van 13.00 uur tot 16.30 uur is de praktijk telefonisch weer bereikbaar.

Vanaf 16.30 tot 17.00 is de praktijk alleen voor spoed bereikbaar.

Wat is triage?

Telefonische triage

Wanneer u de huisarts belt, krijgt u van de doktersassistente aan de telefoon. Zij vraagt u naar de reden dat u belt en stelt u een aantal vragen om uw hulpvraag precies duidelijk te krijgen. Dat heet triage.

Triage zorgt er voor dat ondanks de toenemende drukte, de wachttijden zo kort mogelijk blijven. Het gaat er om dat u als patiënt de juiste zorg krijgt, op het juiste moment (bijv. bij spoed snel een afspraak of een spoedvisite), en bij de juiste hulpverlener. Het is niet de bedoeling dat de praktijkassistente de diagnose gaat stellen.

Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen zal de praktijkassistente u een aantal vragen stellen en kan zij u een voorstel doen. Er zijn verschillende mogelijkheden:

  • De assistente geeft u een advies, dit advies wordt altijd nabesproken met de huisarts;
  • De assistente vraagt de huisarts u terug te bellen;
  • De assistente maakt een afspraak voor een consult bij de huisarts of praktijkondersteuner;
  • De assistente maakt een afspraak voor een visite.

Als de afspraak geen haast heeft, zal de praktijkassistente u soms het voorstel doen later in de week te komen. Als u meer dan 1 klacht heeft,  zal de assistente een dubbele afspraak voor u maken, waarin u maximaal twee klachten kunt bespreken.

Triage gebeurt op basis van zorgvuldig opgestelde protocollen en doet dit alles in samenspraak en overleg met uw eigen huisarts.

Hoe kunt u meewerken aan een goede triage?

Voor een soepel verloop van het spreekuur – waarbij wachttijden tot het minimum beperkt zijn – is het van belang dat u bij het maken van een afspraak behalve de aard van uw vraag, ook duidelijk aangeeft of u voor één of voor meerdere vragen een afspraak met uw huisarts wilt, en of u denkt extra spreekuurtijd nodig te hebben. Op die manier kan er een afspraak gemaakt worden op het juiste moment en wordt er voldoende tijd voor ingepland, waardoor lange wachttijden kunnen worden voorkomen.

Film triage huisartsenpraktijk

Digitale zelftriage

Voordat u naar de praktijk belt, kunt u ook andere (digitale) kanalen gebruiken om te kijken of u zelf uw klachten aan kunt pakken. Ook als u zich afvraagt of u voor een klacht naar de huisarts moet gaan. Dit zijn voorbeelden van digitale zelftriage:

Als je denkt dat je een vraag of klacht hebt waar extra tijd voor nodig is, kun je een dubbel consult (20 minuten) aanvragen. Jouw huisarts kan hier dan rekening mee houden.

Alleen als het medisch strikt noodzakelijk is.
 

Huisbezoeken kunt u aanvragen tussen 8:00 – 10:00 uur. Dit is om het spreekuur en de huisbezoeken goed te kunnen inplannen.

Huisbezoek vindt alleen plaats om medische redenen. Een huisbezoek is niet bedoeld voor mensen die geen vervoer hebben of geen tijd hebben om naar de praktijk te komen.

Het heeft bijna altijd de voorkeur om naar de praktijk te komen. We hebben daar meer mogelijkheden voor diagnose en behandeling. Verder zal de huisarts u beter en sneller kunnen helpen in de praktijk.

Bel 112 bij een levensbedreigende situatie!

Bij verwondingen of spoedeisende klachten kunt u binnen openingstijden (08.00 – 17.00) direct de praktijk bellen met ons telefoonnummer:  040–211 29 35. Kies keuze 1 voor spoed.

Buiten openingstijden, in het weekend en op feestdagen,
kunt u bellen met de huisartsenpost/spoedpost.
De huisartsenpost is gevestigd op het terrein van het Catharina-ziekenhuis.

Adres :

Michelangelolaan 2
5623 EJ Eindhoven

Telefoon: 088 – 876 5151 (lokaal tarief)
Website: Huisartsenpost Eindhoven

Translate »

Registreer uzelf bij onze praktijk

1
2
3
4
5
Last Page

Wij nemen nieuwe patiënten aan

Schrijf u in via het formulier

Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail. 

Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken. 

Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.

Login in het portaal van uw Huisarts

MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.

Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.

Uitslagen

U kunt uw gegevens bekijken, via de huisarts of online. Online kunt u uw gegevens bekijken met uw telefoon of computer, waar u ook bent. U logt in op een beveiligde website of app. U ziet de belangrijkste informatie zoals uw ziektes, uw medicijnen en uitslagen van onderzoeken.

Bekijk de introductie video

Login in het portaal van uw Huisarts

MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.

Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.

E-Consult

Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.

Nog geen account?

Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop

Toch liever telefonisch?

Login in het portaal van uw Huisarts

MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.

Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.

Herhaalrecept aanvragen

Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.

Gebruik uw DigiD om in te loggen

Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk. 

 

 

Login in het portaal van uw Huisarts

MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.

Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.

Inzage Medisch Dossier

Via MijnGezondheid.net is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:

  • Laboratoriumuitslagen
  • Lichamelijk onderzoek
  • Toegangslogboek
  • Verslaglegging
  • Overgevoeligheden en bijzonderheden
  • Mijn documenten
  • Actueel medicatieoverzicht

Gegevensuitwisseling

Je (huis)arts en apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken. In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.

Login in het portaal van uw Huisarts

MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.

Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.

Heb ik wel een afspraak nodig?

Liever telefonisch?

Herhaalrecept Bestellen

1
Uw gegevens
2
Gegevens Apotheek
3
Medicijnen
4
Last Page
Laten Bezorgen? *
Medicijnen
Call Now Button Ga naar de inhoud